Logo

Hans Bloemen

SprekersfotoAdviseur



Hans Bloemen heeft in zijn carrière ruime ervaringen opgedaan met strategische veranderingen binnen organisaties. Als eindverantwoordelijke of businesspartner hielp hij organisaties bij de concept ontwikkeling en implementatie van strategische HR, huisvesting en facility management vraagstukken. Voor hem is de relatie tussen identiteit, leiderschap, dienstverlening en de drive van de individuele mens de basis van de succesvolle ontwikkeling. Zijn visie op maatwerk tussen organisatorische en fysieke inrichting van de organisatie staan centraal hierin. 

De organisaties waar hij in participeerden vonden hun diensten binnen: crisisorganisaties, overheid, zakelijke dienstverlening, zorg, onderwijs en corporates. Een aantal kernwoorden die bij hem passen zijn: gedreven, passievol, richtinggevend en faciliterend, zowel “out of the box open minded” als aansluitend “down to earth pragmatisch”, bruggenbouwer tussen mensen, ideeën én resultaten.  Vanuit zijn ervaring en interesses is hij mede grondlegger van de NFC-Index (facilitaire kengetallen) en stond hij aan de wieg van CREME (platform voor corporate real-estate en de fysieke werkomgeving). 

 

© MindCampus b.v. Auteursrecht voorbehouden.