Opleidingen
Op zoek naar facility opleidingen voor uzelf of uw medewerkers? Alle opleidingen van F-Academy zijn praktijkgericht en zijn CEDEO erkend. Ook zijn onze facility opleidingen bij u op locatie te verzorgen of op maat samen te stellen, zodat het volledig aansluit bij uw specifieke opleidingswensen.
Actueel
Binnenkort beschikbaar
Binden en boeien van de interne klant
Investeren in een stabiele klantrelatie en effectieve communicatie met de andere stakeholders op het facilitaire speelveld zijn nodig om door te kunnen groeien naar een toekomstbestendig facilitair bedrijf.
Customer Journey in 7 stappen
Denken vanuit de klant draagt bij aan een hogere klanttevredenheid en een toenemende loyaliteit. Het opzetten van een Customer Journey kan u daarbij helpen. Maar wat is een Customer Journey eigenlijk? Tijdens deze masterclass leert u op welke manier u op basis van 7 stappen systematisch de beleving van uw klant of gast in kaart kunt brengen, analyseren en verbeteren.
Facilitaire regievoering in de praktijk
Hoe realiseert u een zo groot mogelijke meerwaarde met facilitaire regievoering en maakt u de juiste keuzes op het gebied van uitbesteding? Tijdens deze masterclass krijgt u alles te horen over de praktijk van uitbesteden en regievoering.
Gastvrijheid succesvol verankeren in uw organisatie
U heeft een duidelijke visie op gastvrijheid voor uw organisatie, maar hoe brengt u dit hospitality-concept succesvol in de praktijk? En hoe wordt het deel van het DNA van de medewerkers? De praktijk laat zien dat hiervoor een flinke cultuurverandering nodig is. De masterclass 'Gastvrijheid succesvol verankeren in uw organisatie' helpt u op weg.
Masterclass Gastvrij leiderschap
In veranderende werkomgevingen wordt gastvrijheid steeds belangrijker. Bent u ook actief met het ontwikkelen en borgen van gastvrijheid binnen uw facilitaire organisatie? Zoekt u naar mogelijkheden om door uw leiderschap een bijdrage te leveren aan de gastvrijheidsperformance van uw facilitair bedrijf? In de masterclass Gastvrij leiderschap leert Laura de la Mar u om als gastvrij leider uw medewerkers, uw team én uw zelf te laten groeien in zowel gastvrijheid als persoonlijke ontwikkeling.
Masterclass Hospitality met wow-beleving
Wilt u een hospitality concept voor uw organisatie waarbij u een wow-beleving creëert voor uw medewerkers, klanten en gasten? Bent u op zoek naar de juiste aanpak voor het ontwikkelen en realiseren van een op maat gemaakt gastvrijheidsplan? In deze masterclass krijgt u praktische ondersteuning om uw unieke gastvrijheidsconcept te ontwikkelen én in te voeren voor uw eigen organisatie of afdeling.
Nudging en framing in gebouwen
U wilt bezoekersstromen met zachte hand langs de juiste paden door uw gebouw leiden. En uw (interne) klanten zich laten gedragen op de manieren die u wenst. U leert met nudging en framing het gedrag van klanten en bezoekers ongemerkt overtuigend te beïnvloeden.
Strategisch Huisvestingsplan
Huisvesting: te groot, te duur of gewoon op de verkeerde plek! Constateert u dat uw huisvesting niet meer aansluit bij uw organisatiedoelen? De vraag is dan welke huisvesting uw organisatie wél nodig heeft.