Logo

Live online seminar: Zo creëer je de ultieme gastreis

Kiezen voor de optimale balans tussen gastvrijheid en veiligheid

Opleidingbeeld
Deze zomer gaan de deuren bij veel organisaties weer open. Strenge coronamaatregelen worden afgebouwd, maar oplettendheid blijft geboden. Wat betekent dat voor de ultieme gastvrije gastreis? Wat maakt echte impact op de beleving en hoe organiseer je dat binnen jouw organisatie? Hoe ontwikkel je een gastvrijheidsconcept die gasten/klanten tot ambassadeur maken, maar zorg je tevens voor een blijvend veilig gevoel op de werkvloer?

Live online seminar: in het kort

Ongeacht in welke branche je werkt en of je te maken hebt met klanten, gasten, cliënten, patiënten, medewerkers of anders; jouw houding en gedrag hebben impact op veiligheid- én gastvrijheidsbeleving. Tijdens het online seminar Zo creëer je de ultieme gastreis krijg je de inzichten, tools en inspiratie om (door) te bouwen aan het gastvrijheidsconcept binnen jouw organisatie.

 

Na het volgen van het live online seminar Zo creëer je de ultieme gastreis ben je voorbereid op het gastvrij organiseren van de gastbeleving binnen jouw organisatie in de afbouwfase na corona. 

  • Je hebt inzicht in hoe je een gastvrijheidsbeleving creëert en welke dimensies echt impact maken.
  • Je weet op welke manier je inzicht krijgt in de wensen, behoeften en verwachtingen van jouw gasten.
  • Je hebt de bouwstenen om een visie en concept te ontwikkelen.
  • Je weet waar je binnen de gastreis aandacht moet schenken aan post-corona perikelen rondom veiligheid. 
  • Je hebt door de 3D gastreizen geanalyseerd welke winstpunten er liggen te wachten.
  • Je weet welke gastvrij gedrag past bij excellent gastheerschap voor jouw organisatie.
  • Je hebt tools om gastvrijheid meetbaar te maken en jouw concept te realiseren.

 

 

  

Hoe werkt een live online seminar?

Net als bij een gewoon seminar op een fysieke locatie, kom je met de andere deelnemers en de docent op een afgesproken tijden bij elkaar. Ook heb je dan ruim de gelegenheid om met de docent én de andere deelnemers in gesprek te gaan. Met één groot verschil: je bent virtueel bij elkaar, niet fysiek! En je krijgt wat vaker korte pauzes om even de benen te strekken.

 

Hiervoor gebruikt F-Academy géén speciale software. Het enige dat je nodig hebt om deel te nemen, is een computer met een microfoon, toegang tot internet en bij voorkeur een webcam, maar dat is niet strikt noodzakelijk. Er hoeft niets aan jouw computer veranderd of geïnstalleerd te worden! 

 

 

Voor wie is dit live online seminar?

Dit live online seminar is relevant voor iedereen die in contact staat met (interne- en externe) gasten en klanten. Professionals die bezig zijn met het ontwikkelen van gastvrijheid/hospitality en dit willen uitdragen binnen de organisatie. 

 

Programma: Zo creëer je de ultieme klantreis

Docent: Laura de la Mar

 

Na het volgen van het live online seminar Zo creëer je de ultieme klantreis ben je corona-proof voorbereid op het gastvrij organiseren van de gastbeleving binnen jouw organisatie. Dit is het programma:

 

Dagdeel 1          

9.00 uur - Start seminar

Welkom, uitleg programma en techniek                        

 

9.05 uur              

Kennismaken met elkaar

 

9.20 uur

Aan de slag met gastvrijheidsbeleving

 

Met o.a. aandacht voor:

  • Visie op gastvrijheid
  • Gastvrijheid & gastvrijheidsbehoeften: door de ogen van de gast kijken
  • Dimensies van gastvrijheid

 

11.55 uur - Einde dagdeel 

Wrap up dagdeel 1

 

Dagdeel 2

9.00 uur - Start dagdeel 2

Recap van dagdeel 1

 

9.10 uur

Aan de slag met jouw gastvrijheidsconcept

 

Met o.a. aandacht voor:

  • 3D gastreizen
  • Excellent gastheerschap
  • Conceptontwikkeling
  • Gastvrij communiceren en aanspreken

 

11.55 uur - Einde seminar

Wrap up en afsluiting

 

Laura de la Mar

Sprekersfoto
Trainer, coach, adviseur, spreker en eigenaar bij Gastvrijheid in Bedrijf
Laura de la Mar is FM’er in hart en nieren en heeft een grote passie voor gastvrijheid. Haar missie als oprichter van Gastvrijheid in Bedrijf is om Nederland en België gastvrij(er) te maken. Samen met haar gedreven collega’s helpt ze organisaties in diverse branches om gastvrijheid te ontwikkelen en borgen. Sinds 2006 is ze gespecialiseerd in gastvrijheid en deelt ze haar kennis als auteur, trainer en spreker. Ze schreef met John Hokkeling in 2012 het boek “Mood Maker”. In 2019 kwam het boek “Het geheim van gastvrijheid” uit. Laura in 5 woorden: enthousiast, gedreven, praktisch, waarderend en inspirerend.

Cedeo

© MindCampus b.v. Auteursrecht voorbehouden.