Logo

Gratis webinar: Crisismanagement voor facility in tijden van corona

De impact op uw taken, contracten en leveranciers

Opleidingbeeld
De coronacrisis heeft grote impact op de manier waarop we werken. Dit heeft ook grote gevolgen voor de facilitaire organisatie. Hoe faciliteer je thuiswerken? Hoe blijf je in verbinding met je eigen team? Welke impact heeft de crisis op bestaande contracten rondom onderhoud, catering, beveiliging en schoonmaak? In deze webinaropname geeft Jordie van Berkel u effectieve tips en adviezen om de facilitaire operatie in tijden van crisis succesvol te blijven aansturen.

Gratis webinar: in het kort

Als gevolg van de coronapandemie wordt er bij veel organisaties massaal thuisgewerkt. Sommige panden kennen daarom een minimale bezetting. Andere organisaties kiezen voor een parttime bezetting. De nieuwe situatie heeft enorme impact op de wijze waarop facility medewerkers binnen de organisatie ondersteunt. Hoe faciliteer je thuiswerken? Hoe houd je verbinding met medewerkers en je eigen team? En wat is jouw rol binnen crisisteams?

 

Daarnaast heeft corona vergaande impact op onderhoud, catering, beveiliging en schoonmaak binnen panden. Welke maatregelen op korte en lange termijn zijn noodzakelijk? Hoe ga je om met leveranciers en contracten? En wat betekent corona voor (lopende of te starten) aanbestedingen?

 

In deze webinaropname geeft Jordie van Berkel u tips en adviezen - die u direct kunt toepassen in uw organisatie - over crisismanagement voor facility in tijden van corona. U kunt zich nu gratis inschrijven.

 

Aan de orde komen ondermeer:

  • Rol van facility in crisisteams
  • Effectief faciliteren van thuiswerken
  • Verbinding houden met medewerkers én je eigen team
  • Impact van corona op onderhoud, catering, beveiliging, schoonmaak
  • Omgang met leveranciers

 

 

 

Jordie van Berkel - Schoonen

Sprekersfoto
Directeur/eigenaar F-Fort
Jordie van Berkel-Schoonen is directeur/eigenaar van F-Fort. F-Fort levert project- en interimmanagement voor verbetertrajecten binnen Facilitair Management en Inkoop. Afgelopen jaren heeft Jordie opmerkelijke resultaten in haar carrière weten te bereiken. Tot augustus 2012 was ze eindverantwoordelijk facilitair manager bij Essent, waar ze onder andere de transities begeleid heeft naar Total Facility Management, locatiebeleid 2.0 en de integrale invoering van Het Nieuwe Werken. Daarvoor was ze werkzaam als inkoopmanager en heeft jarenlange operationele leidinggevende ervaring binnen de logistiek.

Cedeo

Partners

In samenwerking met:

© MindCampus b.v. Auteursrecht voorbehouden.